Inköpsassistent – Huvudkontoret i Örebro
Vår inköp- och försäljningsavdelning växer och vi ska bli fler! Som inköpsassistent är du en viktig kugge i processen att alltid ha rätt produkt hemma i rätt tid. Din arbetsdag är både dynamisk och varierad. Med ett högt tempo kommer du att ingå i ett tight team av drivna män och kvinnor och därför söker vi dig som är engagerad, driven och som även gillar att arbeta nära tillsammans med andra.


Tjänsten
Tjänsten innehåller allt från för bevakning av order, analyser av försäljning samt att vara delaktig i sortimentsplaneringen. Det är viktigt att du trivs i en organisation med högt tempo och många kontaktytor, högt ställda krav och förväntningar.

Som Inköpsassistent kommer du även att ha nära kontakt med våra leverantörer, utvinna rapporter samt utföra andra liknande administrativa uppgifter. Tjänsten är placerad i Örebro där det idag jobbar cirka 30 personer. 


Vi söker dig som:
* Tidigare har arbetat med liknande uppgifter och har mycket goda administrativa kunskaper
* Är noggrann, strukturerad och tycker om att arbeta självständigt likväl som i ett arbetsteam
* Gillar eget ansvar
* Minst genomgått 3 årig gymnasial utbildning
* Uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska
* Har god datavana samt god ekonomisk förståelse

 

Vi erbjuder:
* Ett spännande arbete i ett välkänt företag med en marknadsledande position och gott renommé
* Trevliga och kompetenta kollegor i en dynamisk miljö        
* Goda lönevillkor och möjligheter i ett expansivt företag
* Bra arbetstider, vardagar 08-17


Ansökan
Du är välkommen med din ansökan innehållande CV och personligt brev. Vi intervjuar löpande under rekryteringsperioden så vänta inte med att skicka in din ansökan. Ansökan skickas till Gustav Winberg på Marknad@brl.se

Sista ansökningsdag: 2018-02-28

Logga in