Vet du inte vart du skall vända dig?

Maila oss på service@brl.se så hjälper vi dig med instruktioner så du kommer till korrekt service-verkstad.


Vänligen observera att din garanti täcker så kallade fabrikationsfel. När det t. ex. gäller ett handhavande fel såsom felinställd vara täcks detta ej av din garanti/reklamationsrätt. Det är därför viktigt att du följer de anvisningar som finns angivna i produktens bruksanvisning för att undvika att bli debiterad en undersökningsavgift. En serviceverkstad har rätt att ta ut en undersökningsavgift (ca 500-700 kr) i de fall där det inte rör sig om ett garantiärende, för att täcka de omkostnader dom haft.

 

Information

Namn:BRL Electronics - Service  
Adress:Adolfsbergsvägen 14Websida:http://brl.se/
Postadress:702 27 ÖrebroE-post:support@brl.se
Mer information:



BRL Electronics-serviceverkstad är du välkommen att vända dig till när du behöver support i serviceärenden. Här finns personal med många års erfarenhet i branschen. De kan även hjälpa dig att hitta rätt verkstad om du inte vet vart du skall vända dig.

I BRL-butikerna kan du alltid vända dig till personalen för att få support. De har möjligheten att mäta och bedömma ifall din produkt bör skickas in till service.


Rutin


Har du en trasig produkt och denna verkstad är korrekt att vända sig till gör du det genom att skicka ett mail till service@brl.se

Det är viktigt att du i ditt mail bifogar en detaljerad felbeskrivning, ordernummer, artikelnummer och kontaktuppgifter för att vi skall kunna hålla servicetiden så kort som möjligt.
Skicka inte in produkter till verkstaden utan att ha haft kontakt via mail där detta är överenskommet.

Efter du mailat kommer service-verkstaden ta kontakt med dig med instruktioner om hur du skall gå tillväga för att reparera din defekta produkt.

 

 

Logga in